Nađi

Vaillantov logotip sa zecom, tijekom vremena doživio je nekoliko kura pomlađivanja i jedan je od najpoznatijih logotipova. Štoviše, gotovo 72% Nijemaca poznaje Vaillant, u Austriji 74% u Nizozemskoj 73% dok u Hrvatskoj postiže zavidnu poznatost od 88%.

Zašto uskršnji zec?

Uskrs 1899. godine, u Remscheidu, Johann Vaillant je listajući mjesečni časopis „Stari i novi svijet“ zapazio sliku uskršnjeg zeca koji izlazi iz jajeta. Bio je fasciniran ovim neobičnim motivom uskršnjeg jajeta iz kojega izlazi zec, dok se patuljci crvenih obraza u društvu slatkih malih životinjica zajedno dive tom malom čudu. Johann Vaillant otkupljuje autorska prava na sliku i tako započinje uspješna priča robne marke Vaillant.

Zašto zaštitni znak?

Vaillant je od samog početka težio nepogrešivom profiliranju robne marke. Od prvog dana „zec u jajetu“ dao je tvrtki Vaillant prepoznatljiv profil. Od 1899. godine prisutan je na svim našim proizvodima, katalozima i brošurama. Što je počelo kao jedna od tisuću njemačkih obrtničkih radionica ubrzo je preraslo u poduzeće poznato širom Njemačke pa čak i izvan nje.

Kako se logotip mijenjao tijekom vremena?

1920ih godina, Vaillantov zec, dobiva svoj prvi redizajn. Gospodin Lorber, tadašnji direktor odjela za oglašavanje, osigurava čiste linije koje zeca čine stiliziranijim, a jaje daje logotipu okvir jasno razgraničenog oblika. Od tada logotip sadrži i riječ „Vaillant“ koja postaje tzv. logotip riječi i ima učinak jačanja identifikacije robne marke. Ovim je postavljena osnova te se svi sljedeći redizajni ne razlikuju značajno. Daljnje stilizacije slijede i nekoliko brkova manje, ali osnova „zeca u jajetu“ kao središnja komponenta se ne mijenja.

1953. godine Vaillantov logotip je privremeno izmijenjen, dodana mu je riječ „Geyser“. Naime, od 1905. Vaillant je dominirao na tržištu zidnih protočnih grijača tople vode, plasiranih na tržište pod zaštićenim imenom „Geyser“. Na taj način pokušalo se značenje riječi „Geyser“ uže povezati s brandom Vaillant.

Nova dodatna dimenzija dizajna je zelena korporativna boja koja logotip čini jedinstvenim. Zelena boja znak je privrženosti regiji grada Remscheida, jer tradicionalne kuće ove regije krase upravo takve zelene šarapoljke.

Kraljevska priča o zecu

Logotipovi sa životinjama često ožive kao likovi u crtićima. Vaillant prvi puta 1935. pokušava takav pristup: U reklamnoj knjižici „Kraljevska priča o zecu“ zec napušta svoje jaje prolazi kao lik iz crtića kroz povijest svijeta i povijest logotipa te čak uvjeri jednog kralja u prednosti tople kupke. 1970-ih godina pojavio se novi lik crtanog zeca, koji okuplja veliki broj obožavatelja. Vaillantov zec jedna je od najpopularnijih životinja povezanih s logotipom na tržištu robnih marki.

Za 120. rođendan našeg zeca darujemo Vas sa 120 poklona!

Narednih mjeseci organizirali smo pregršt zabavnog sadržaja na našoj facebook i instagram stranici i pripremili smo čak 120 poklona za sve sretnike!

Očekuje Vas još mnogo drugih iznenađenja, a svako od njih ćete moći pogledati upravo na ovoj stranici. Zato nas strpljivo pratite i pridružite se našoj jubilarnoj proslavi!

Milenijska fotografija povodom 120 godina Vaillant logotipa

Zahvaljujemo se svima koji su nam se pridružili u stvaranju Milenijske fotografije povodom 120. rođendana Vaillantovog zeca. Zajedničkim snagama smo ovjekovječili jedan trenutak u povijesti. Posebno nam je drago što smo se okupili i proveli jedno ležerno subotnje jutro u druženju i smijehu. Radujemo se sljedećim događanjima i susretima!

Ovo je inače 677. po redu Milenijska fotografija koju je Šime Strikoman izradio. Fotografija je gotova i čeka da ju preuzmete, a to možete učiniti ovdje! (1851 kB)

Pravila nagradnog natječaja

Ovdje preuzmite pravila nagradnog natječaja i saznajte koji Vas sve pokloni očekuju

120 godina za 120 poklona - nagradni natječaj na našoj Facebook stranici!

Od danas nas još pažljivije pratite na našim društvenim mrežama a posebno na našoj Facebook stranici jer naš nagradni natječaj je upravo započeo. Sastoji se od ukupno 9 kola, i dok pitanja ostaju jednostavna, pokloni postaju sve zanimljiviji. Njih je ukupno 120 tako da ćemo vas sve uspjet razveseliti.

Nakon što ste se svi zagrijali u prvom kolu krećemo već sa sljedećim.

Do 20.12..2019. godine traje naše posljednje 9. kolo nagradnog natječaja. Preostalo Vam je još vrlo malo vremena pronaći točan odgovor i pokušati osvojiti jednu od 10 nagrada ovog zadnjeg kola.

Sretno svima!

Vaillant jubilarni wallpaper za elektroničke uređaje!

Svaka važna proslava treba i odgovarajuću dekoraciju. Izradili smo jubilarni wallpaper za vaše elektroničke ljubimce s motivom našeg ljubimca slavljenika.

Mi u Vaillantu smo na svoje elektroničke uređaje već stavili naši novi jubilarni wallpaper.

Ako i ti želiš da tvoje uređaje krase slavljenički konfeti s motivom našeg zeca, besplatno ih preuzmi ovdje na našoj stranici: