Komunikacija oznake Green iQ

Kako bismo uspješno proširili našu novu oznaku, ključna je ispravna komunikacija. Čitajte dalje!

Izvanredna i inovativna: „oznaka Green iQ - inteligentan put u zelenu budućnost”

Kombinacija riječi „Green” (zeleno) (= sinonim za prirodno, održivo) i „iQ” (kratica za kvocijent inteligencije) već jasno pokazuje smjer kojim se krećemo: inteligentan put u zelenu budućnost. Usmjeravanje na zelenu energiju s oznakom Green iQ nije samo dobro za okoliš, nego je i najinteligentnija opcija.

Zeleno i pametno: glavni motiv kampanje oznake Green iQ

Kao primjer raznih marketinških aktivnosti koje će se upotrijebiti kako bismo podržali naše partnere, predstavljamo ovdje nekoliko odabranih reklamnih motiva koji će se koristiti u tisku, odnosima s javnošću i raznim javnim i stručnim medijima na službenom uvođenju proizvoda s oznakom Green iQ na tržište.

Tema „Umrežavanje”

Pretvaramo sustav grijanja u društvenu mrežu.

Tko kaže da su računala hladni strojevi? Zahvaljujući inovaciji tvrtke Vaillant, umreženim proizvodima s oznakom Green iQ korisnici mogu uključitii grijanje svog doma kada su vani. Tako izgleda upravljanje grijanjem u budućnosti.

Tema „Zaštita okoliša”

Danas se inteligencija mjeri s obzirom na to koliko je dobra za okoliš.

Ekološki prihvatljivo bez odricanja praktičnosti i udobnosti. Osmišljenim i pouzdanim proizvodima s oznakom Green iQ Vaillant pokazuje da to više neće predstavljati problem u budućnosti.

Tema „Tvrtka Vaillant - Dosljednost preko 140 godina”

140 godina pripreme za naš najzeleniji sustav grijanja.

Naglašava ulogu tvrtke Vaillant kao tradicionalnog proizvođača koji više od 140 godina postavlja standarde u industriji i kod korisnika razmišljajući unaprijed i stvaranjem inovativnih proizvoda.